במהלך עשר השנים האחרונות ראינו התפתחויות בטכנולוגיות להכשרת חקיקה, משרות מתרחבות של עורכי דין ומיקור חוץ של עבודה מתאימה עורך דין בן ממשיך. עם זאת, למרות כל היתרונות הללו בחיסכון בעלויות ובחסכון בזמן, חברות חקיקה רבות, בעיקר הגדולות, נותרות שואפות להישרדותן באמת.
רק לפני עשור חוו חברות חקיקה דרגות יוצאות דופן של פיתוח ושגשוג. קופת החברה הושלמה והחברות הוציאו סכומי כסף משמעותיים על קידום עצמם במטרה להיכנס לשווקים חדשים ולרכוש עסקים מתקדמים. חברות מסוימות אף החלו להתנסות במיתוג. באותם ימים, מיתוג נתפס בעיקר כסוג אחר של שיווק וקידום מכירות. למען האמת, מנהיגות איתנה לעתים רחוקות הבינה את תהליך המיתוג או את מה שנועדה באמת להגשים את המחשבה על מיתוג. עם זאת זה לא ממש כפוף, ההכנסות עלו והרווחיות נותרה חזקה. אך מה שלפיו מספר חברות אלה לא ציפו היה כי בתוך שנים רבות בלבד, הכלכלה שלנו יכולה להיות מטלטלת על ידי נפילה רצינית ואינטנסיבית, כזו שעשויה להרעיד את היסודות הפיננסיים אפילו של החברות הרווחיות המוחלטות ביותר.
מבחינת חברות עורכי דין, השפל שהחל בשנת 2007, עד לשנת 2010, חדר לקדוש ביותר של התחומים - הסטנדרט המקובל של דירוג חברות והישגים - רווחים לכל שותף. עבור הרבה חברות, במיוחד מגה-חברות, הירידה בחקיקת רווחי בן הזוג פגעה בשפל ההיסטורי והיא לא הוארכה עד שהנוף המתאים היה זרוע בחברות כושלות, גדולות וקטנות.
ברצונם להסיט גירעונות נוספים, החלו חברות להפנות חברות שלוחות וצוות במספר ההיסטוריה. אך הבעיות העמיקו משמעותית. פשוט היו יותר מדי עורכי דין ומתקדמים לקויים כדי לנוע. זה בהחלט היה מקרה ברור של יכולת יתר, וניכר היה שהוא לא מתכוון להשתפר בקרוב.
באופן משמעותי יותר משנים עשר מחברות החקיקה החשובות במדינה, עם יותר מ -1,000 מלווים ביניהן, נכשלו לחלוטין בסכום של כשבע שנים. על רקע זה, המכללות לחקיקה עדיין פרסמו מספר גדול של בוגרי חקיקה להוטים מדי שנה. צעירים ונערות מוסמכים מאוד הורעבו בגלל ההזדמנות להיכנס לקריירה שפעם השתמשה בביטחון של עושר, מעמד ויציבות.ככל שהרווחים של בני הזוג הלכו והתמעטו, המאבק בין בני הזוג הפך משתולל. השותף עשוי להתחרות מאוד נגד בן / בת הזוג על אותו עסק קטן. האישיות הקולג'ית "מונחת הצוות" וה"תרבות ההדרגתית "שהחברות השתמשו במספר מדהים של דולרים שקידמו כיוון שהמודל והתרבות הייחודיים של משרדם נעלמו במהירות בגלל שנוצרו. בעוד שמצבים פיננסיים היו קשים, למעשה רבים מהחברות הגדולות היו בשיטות לשרוד את ההאטה. כחלופה, חברים עם ספרי חברה גדולים בחרו להשיג את המיטב והצטרפו לפירמות אחרות והדמוליזציה של אלה שנותרו מאחור.
כדי להבין מדוע זה קורה, עלינו להסיר את עצמנו מהמצב הספציפי ומהפוליטיקה המרכזית של כל חברה אחת ולשקול את התמונה הרחבה יותר. כישלון וירידה של חברות לא היה רק משבר של כלכלה ויכולת יתר, זה היה גם משבר של אופי, אישיות, מחירים ומנהיגות. למרבה הצער, אישיות הדוגמנית שמספר חברות אלה בולטות כשלהן עצמן לא התיישבה עם האמת של מי שהיו באמת. במילים אחרות, עבור חברות רבות, אישיות המודל שיצרו הייתה מודלים אשלייתיים ואשלייתיים שבסופו של דבר נשברים במצבים של לחץ כלכלי.
בסופו של דבר, תהליך המיתוג צריך להיחשב גם כתהליך טרנספורמטיבי המחפש את הפירמות הגבוהות והערכות היקרות ביותר. זה, וחייב להיות, תהליך של המצאה מחודשת בכל דרגי המשרד - במיוחד מנהיגותם. תהליך הטרנספורמציה פשוט לבניית מותג נכון ומתמשך. בלעדיה חברות מסתכנות בשיחה עם אישיות שאינה מסמלת אותן, והנה הסיכוי, במיוחד ברגע שהמשרד מנוסה כנגד מתח של זמנים קשים.
Comments
Post a Comment